2015. aug 07.

Telenor, Telekom, Vodafone SIM csere. Lehúzás szag van a levegőben

írta: Unfanatic
Telenor, Telekom, Vodafone SIM csere. Lehúzás szag van a levegőben

micro-sim-adapter.jpg_500x500

Kezdeti feltételek: Volt egy micro SIM-es telefonom, lett egy mini SIM-es. Korábban már cseréltem Budapesten többször SIM-et Telekomnál. Ingyenes volt.

Cél: Cseréljék ki a SIM-et. 

Próba 1: Győr Pláza. Telekom. Besétálok, elmondom mit akarok. Ajánl nekem egy átalakító szettet, mely segítségével mindenből mindenbe tudok átalakítani, és csak 1550 ft. Az ügyintéző még rá is licitál az egészre, és azt mondja nekem, hogy 2500 lenne, ha ki kellene cserélni a SIM kártyát.
Ekkor megemlítettem, hogy már többször kicserélték ingyen Budapesten. Hatásszünet után azt mondta, változtak az üzleti feltételek. Nincs kompromisszum lehetőség, elköszöntem.

Próba 2: Rögtön átsétáltam a Telenorhoz. Természetesen itt már csak a SIM átalakító jöhetett számításba. És konkrétan ugyanazt  terméket adta a kezembe, amit 3 perccel korábban a Telekomnál fogtam. Csak itt 1490-ért. Megemlítettem, hogy nekem elég lenne egy olyan 0 ft-os keret is, amiből pár darab naponta a kukában landol. Azt mondta nem tud segíteni. Elköszöntem. 

Próba 3: Vodafone. 3 percet várakoztam sorszám nélkül. 20 másodperccel később már a kezemben volt az nyamvadt kis keret. Köszönöm. 

Ja igen, hogy hatásvadász legyek: októbertől lejár a telekomos hűségem és Vodafone-os leszek. Mondjuk ez a csomagoknak köszönhető, és nem a SIM kártya nemkicserélésnek. 

Szólj hozzá

mini telekom kártya vodafone telenor sim micro