2015. jún 03.

Az okmányiroda és az átírás

írta: Unfanatic
Az okmányiroda és az átírás

A Trabi indul hidegen is, gondolom ez az autoszívatónak is köszönhető. Ez király. De volt két kisebb meglepetésem is. 
Az egyik, hogy az átírás során kedvesek voltak velem az okmányirodában. Pedig az életunt rövid hajú Klári igencsak hozzátartozik a magyar hivatalokhoz, a hivatalszaggal együtt, ami kicsit olyan mintha egy ferde orrú illatmester hozná el nekünk a nagyi szagot. Tulajdonképpen működik. Ezt az illatot (de ezentúl nevezzük inkább szagnak) egyébként az angol magyar nagykövetségen is éreztem anno mikor ott jártam. Tippre a harmadik legnagyobb exportcikkünk lehet.
A másik meglepetés a tanksapkával ért. Az 1.1-es Trabantok nagy fícsöre a zárható tanksapka. Pechemre a zárható tényleg teljesen egyértelmű, ám a nyithatósága már annyira nem. Pedig semmi extra nincs benne, a kulcsot elforgatod, aztán ahogy azt kell mint egy befőttesüveg kupakjára rámarkolsz és nyílik. De nem akartam első tankolásnál letörni szegény sapkát, így a mögöttem beálló 353-as Wartburg tulajától kértem segítséget. Segített. Happy End. Tudok tankolni. Az átírás pedig feleannyiba került, mint az online kalkulátor kiírta. Go Trabi! 

PS: még a kisvárosi ügyintézési tempóhoz képest is turbó módban csinálták meg a forgalmit. Ajtónyitástól ajtózárásig 12 perc telt el. Hát hány métert tud lefutni ennyi idő alatt egy kisiskolás?

Szólj hozzá

trabant okmányiroda szag 1.1 cooper átírás tanksapka